Město očima nezávislého člověka

DĚKUJI

24.07.2016 09:35

 

Byl jsem informován o možnosti získat informace o obcích v ČR. A to  v Místopisném průvodci po České republice. Přiznávám, že  za práci na počítači bych asi obdržel hodnocení čtyři mínus.  Takže jsem neuměle pátral po informacích o Staré Boleslavi.   Dostal jsem se na informaci o Brandýse nad Labem, kde je uvedeno:  „Město spravuje  podobce Popovice a Starou Boleslav“.  Zajímavá to informace od zpracovatele  tohoto průvodce.

 

           Obrátil jsem se na starostu města, ing Picka s touto informací uváděnou v průvodci s dotazem,  zda není vhodná oprava. Během několika minut jsem dostal od pana starosty poděkování za informaci a sdělení, že město bude kontaktovat správce  příslušných web stránek. To znamená požadovat opravu.

           Velice potěšující bylo, že to nebyla jen slova ale i čin. Za necelou hodinu mne informovala  vedoucí  oddělení vnějších vztahů paní PhDr. Tichá, že na pokyn pana starosty věc řešila. Uvidíme jak vydavatel onoho průvodce  zareaguje..

          

          Když v roce 1960 byla zašlapána tradice a historie našich měst a vzniklo nové jméno našeho města ( buďme rádi, že nebyl uplatněn  provokační název BRBOL)  tak ať je důsledně  vyžadováno jeho používání .

         Byl jsem velice potěšen reakcí pana starosty ing. Picka. Myslím, že ukázal, že je „Náš“ starosta Alespoň za sebe mu děkuji za přístup.

 

                F. Štecha

Zpět

Vyhledávání

© 2010 Všechna práva vyhrazena.