Město očima nezávislého člověka

Byl jsem odsouzen k smrti!

07.05.2016 15:40

Dnes, v sobotu 7. května ráno, se pode dveřmi mého domu objevil opálený papír s iniciálami lebky a zkřížených hnátů s textem, ve kterém mne jakási nejmenovaná skupina odsoudila za vlastizradu k trestu nejvyššímu a jak bylo v textu uvedeno, o doživotí se prý jednat nebude. Fakticky to znamená, že mne vyhrožují zabitím.

Důvodem této vyhrůžky smrtí je mé působení na Svobodném rádiu, kde posluchačům zveřejňuji fakta o dění u nás i ve světě, které se v mainstreamu nikdy nesmí objevit a také se neobjevuje. Ve svých pořadech burcuji lidi, aby se nesmířili s tím, co nám zákonodárci připravují, viz přijatý zákon o zbraních. Tento zákon nařídila Evropská komise, spolu s Radou Evropy, tedy nejvyšší orgány Evropy, které nikdy nikdo nevolil, neboť ani nemůže. Do těchto orgánů jsou členové jmenováni.

Bezprostředním impulsem vyhrůžky smrtí byl možná i článek nejhoršího lidského odpadu, který se bohužel nazývá novinářem, jenž včera vyšel v časopise Respekt, který je financován podvodníkem Bakalou, který si nadělal miliardy vytunelováním OKD a zašantročením mnoha set bytů. Novinář, který v tomto článku lhal, jako, když tiskne, se jmenuje Josef Kundra. Jednalo se o článek o serveru Aeronet.cz, který je nejvýznamnějším kritikem současných poměrů u nás a je zařazen mezi proruské agenty, i když je evidentně finančně podporován čtenáři.

Kundra se dlouhou dobu, ve spolupráci s redaktorkou ČT Snopovou, snažil přijít na to, kdo je šéfredaktorem Aeronetu, který se z důvodu bezpečnosti skrývá pod iniciálami VK. Svobodné rádio již dlouhou dobu vysílá se šéfredaktorem VK pravidelné pořady, povídám si s ním sám. Proto jsem byl Kundrou před časem osloven a žádal mne o schůzku s tím, že by se chtěl bavit právě o VK. Odmítl jsem slovy: „Nemám zájem s vámi hovořit, ani se setkat.“ „Proč?“ Zeptal se. Protože se zkrátka s vámi bavit nechci, toť vše.“ „Vy děláte pořady s VK, ne?“ „A co má být?“ „Vás nezajímá, kdo to je?“ „Nezajímá, pro mne je důležité, že našim posluchačům podává velmi důležité informace a že je to hodně poslouchaný pořad,“ zněla má odpověď. Poté jsem bez rozloučení zavěsil. Asi za týden mi volala Snopová a ptala se, zdali bych se s ní nesešel, že by se mnou chtěla udělat před kamerami ČT rozhovor. „Nesešel bych se s vámi, ani s vámi nechci hovořit,“ odpověděl jsem jí. „A jaký máte důvod, že se mnou nechcete hovořit?“ „A to musím mít nějaký důvod, když nechci s někým hovořit?“ „To je pravda, nemusíte, přiznala. Položil jsem to. A to bylo vše, co jsem s oběma sluníčkářskými a zaprodanými redaktory hovořil. V článku se ten člověk, který se nazývá novinářem a já se stydím, že vykonává stejnou profesi, protože to je skutečná žumpa společnosti, jak podobné novináře dlouhodobě nazývá prezident Miloš Zeman, vyjádřil, že jsem mu odmítnutí rozhovoru sdělil následujícími slovy, na jeho otázku, proč s ním nechci o VK hovořit. Napsal mou odpověď takto: „Protože jste všichni svině.“ Není mým zvykem hovořit vulgárně a nehovořím tak, proto by mne tato odpověď ani nenapadla, prostě výmysl, lež, dehonestace, hnus.

A tak jsem dnes obdržel zastrčený pode dveřmi onen lístek. Nevím, zdali na základě článku v žumpě Respektu, či na základě mého působení v rádiu, ale ve článku se objevila i má velká fotografie stažená ze serveru idnes, kde též občas publikuji. Že se mne nikdo nezeptal na souhlas, nemusím příliš zdůrazňovat. V článku jsem označen jako proruský novinář. A to jen proto, že píši a říkám jen a jen pravdu, a ta pravda je, že jenom zásluhou státnického umění prezidenta Ruské federace Vladimíra Putina, již dnes nezuří v Evropě válka. Uváděl jsem fakta, nepoklonkoval USA, které považuji, stejně jako Nový světový řád, za největšího válečného štváče a ničitele Evropy, a proto jsem podle novinářské žumpy proruský agent. Škoda, že mi nějak zapomínají posílat z té Moskvy peníze, takže jsem nucen žít jen ze směšného důchodu, kteří lidé, co poctivě celý život pracovali, dostávají.

A ještě jeden fakt. Jakási Ingrid Romancová, která pracuje v žoldu George Söröse a americké ambasády, vytvořila před časem stránku největších odpůrců islamizace Evropy u nás, a to včetně fotografií, tuto stránku poslala islámské Intifádě. Mimochodem stejná Intifáda opakovaně odsoudila k smrti Salmana Rushdieho, kterého chrání po celá léta anglická vláda. A mezi jinými je umístěna i má fotka. Nevím tudíž, zdali nefouká vítr i z této strany. Každopádně mne čekají zřejmě milé chvíle, ale ti, kdož mi vyhrožují, mají smůlu. Dokud budu moci a smět v této zemi svobodně publikovat a k lidem v éteru hovořit, nepřestanu říkat pravdu. A mohou mi vyhrožovat, jak chtějí.

Vladimír Kapal

Zpět

Vyhledávání

© 2010 Všechna práva vyhrazena.