Město očima nezávislého člověka

Jdou po mně, jdou, jdou, jdou…

26.05.2016 10:38

Takto to zpívá Jarek Nohavica v jedné ze svých skvělých písní. Bohužel to je skutečnost a nikoliv jen písnička. Z dobře informovaných kruhů jsem obdržel informaci, že BIS rozjela akci s názvem Čistý stůl. Cílem této policejní akce je zlikvidovat za a) nepohodlné strany a hnutí, která říkají pravdu a za b) zlikvidovat nepohodlná alternativní média. Onen dobře informovaný zdroj mi sdělil, že nejvíce vadí Svobodné rádio, které se zcela vymezilo vůči tomu, co se děje u nás, v Evropě a ve světě.

Informace zněla v duchu, že bych měl očekávat jakýsi kobercový nálet, což znamená útoky nejhrubšího zrna na internetu, aby byli posluchači, kterých je stále více, zastrašeni, znechuceni a přestali nás nejen podporovat finančně, ale i poslouchat. Není dokonce vyloučen útok i na mou osobu.

Z tohoto důvodu zde jasně a zřetelně oznamuji, že jsem zdráv, netrpím depresemi ani jiným neduhem, jezdím vozem podle předpisů, o čemž svědčí i to, že jsem od roku 1968 zaplatil jednu jedinou pokutu za překročení rychlosti, neměl jsem ani žádnou havárii z mé viny. Pokud bych se stal obětí dopravní nehody, nebyla by to nešťastná náhoda, ale úmysl.

Stejně tak, pokud bych náhle přestal vysílat nebo psát sem na stránky Brandýských novin, nebylo by to vinou z mé strany, ale bylo by mi to znemožněno úředně.

Svobodné rádio říká to, co v mainstreamu neuslyšíte, vystupují tam lidé, kteří se nebojí říkat pravdu a chtějí jí říkat.  Proto tolik naše rádio vládnoucí garnituře vadí. Můžete jej poslouchat, dokud to ještě jde, na adrese: www.svobodne-radio.cz

Vladimír Kapal

Zpět

Vyhledávání

© 2010 Všechna práva vyhrazena.