Město očima nezávislého člověka

Kdo se schovává za mé jméno?

20.07.2011 10:51

Stalo se mi to již několikrát, že se zbabělci schovali za mé jméno a snažili se tím škodit. Stalo se to v Neratovicích i v Čelákovicích, že kdosi zbabělý a podlý poslal na tamější webové stránky snůšku žvástů a lží a podepsali se mým jménem. Je to zbabělost toho nejhoršího druhu a ti, kdož tohle činí se snad ani nemají právo nazývat lidmi, ale hyenami.

Byl pátek 15 července a seděl jsem na nádherné kladenské pěší zóně s přítelkyní na kávě a chlebíčku a užívali si pohody.

Vtom zazvonil telefon, představila se policistka z brandýského oddělení a chtěla na mně doplnění mého trestního oznámení na neznámého pachatele v souvislosti s výstavbou a úhradou tak zvané servrovny na radnici. Byl jsem naprosto šokován a o chvíli později i policistka, když jsem jí s údivem řekl, že sice zvažuji možnost podání trestního oznámení v této souvislosti, nemám však zatím, spolu s poslancem a zastupitelem Stanislavem Humlem, dostatek podkladů a chtěli jsme podání trestního oznámení podat až po prázdninách.

„Ale vždyť jste pod tím podepsán,“ divila se policistka. To je sice možné, ale já jsem nic takového neposílal ani nepsal, někdo se opět schoval za mé jméno, zněla má odpověď. Policistka se ujistila, zda je má adresa shodná s oním podáním a oznámila mi, že trestní oznámení bylo podáno 1. července. O tom jakým způsobem bylo podáno se nezmínila.

Onoho 1. července jsem vůbec nebyl ve městě, má přítelkyně měla v ten den narozeniny a já byl pochopitelně u ní, abychom je patřičně oslavili, takže jsem oznámení ani podat nemohl.

Nakonec jsme se dohodli, že mi v úterý 19. července zavolá, to prý bude v zaměstnání, já na oddělení přijedu a na oznámení se podívám a nějakým způsobem tento neblahý případ ukončíme.

V úterý nevolal od policie nikdo. A já tudíž nikam nejel, oznámení jsem neviděl a popravdě řečeno mne už ani nezajímá. Nic jsem nepsal, nic jsem nepodával a viníka, zbabělce, sketu a hyenu, který se skryl za mé jméno, stejně nevypátrám. Takže o nic nešlo.

Ještě v době předvolebního kvasu, kdy se na některé z kandidátů objevil štvavý a urážející pamflet, prohlašovala místní TOP 09, že chystá podat na místostarostu Milana Vávru trestní oznámení, jakmile budou mít v ruce písemné doklady. O jakých dokladech se tehdy mluvilo, nevím. A také se nic nepodalo.

Když se objevil problém se servrovnou, prohlásil tehdy starosta Přenosil, pod vlivem emocí, že podá trestní oznámení na neznámého pachatele. Nakonec místo toho zajel za právníky, a ti mu poradili, aby se s firmou provádějící práce dohodl jinak a bez oznámení.

Tehdy prohlásil místostarosta Javůrek, že pokud nepodá trestní oznámení starosta, učiní tak on sám. Ale také nic nepodal.

A náhle se na policii objevilo trestní oznámení právě na tuto záležitost a pod ním bylo napsáno mé jméno. Tak co si mám o tom všem myslet?  

Nevím, kdo zneužil mé jméno a pravděpodobně se to nikdy nedozvím, ale vím, že udělal chybu. Kdyby se nebál, kdyby nebyl zbabělec, mohl se pod oznámení podepsat a policie by v této záležitosti musela konat. Takhle bude muset celý případ odložit nebo jej šetřit jako anonymní podnět. Jak se policie zachová nevím, ale vím jedno: Stav společnosti je dnes na tak nízké morální úrovni, že se lidé už bojí podepsat oprávněné trestní oznámení vlastním jménem.

Strašlivé zjištění ve státě, který se honosí přízviskem demokratický!

Zpět

Vyhledávání

© 2010 Všechna práva vyhrazena.