Město očima nezávislého člověka

Nedělní poznámka

26.06.2016 12:06

Hovořil jsem minulý týden s jedním z mých kamarádů. Zpočátku bylo vidět, že je jaksi nesvůj, nakonec se rozhodl a vyšel ven s tím, co jej trápilo. Že prý se o mně bavil s jedním z mladých úspěšných podnikatelů a ten, jakmile uslyšel mé jméno, prý s despektem řekl toto. „Jo, Kapal? Ten je přece placen z Ruska.“ Ten můj kamarád, který mne zná řadu desetiletí, z toho byl docela špatný, protože věděl, že to je žvást.

Dnes, je to naprosto stejné, jako v minulém režimu, jenomže v obráceném gardu, každý, kdo neopěvuje Spojené státy, Evropskou unii, ale píše a říká pravdu, tedy informuje přesně a nezkresleně, je buď agent Ruska, někteří dokonce tvrdí, že přímo Putina, nebo ho nazývají stejně jako mainstream zcela chybně, hloupě a nesmyslně xenofobem, protože z tohoto lékařského označení se dnes stala nálepka a nadávka nepohodlným lidem. A těm hlupákům, kteří ji tak rádi a často používají, vůbec nevadí a nedochází jim, jak jsou vlastně hloupí. Mnoho lidí již psalo, že xenofobie je strach z neznámého, a pokud se obávám islamizace Evropy a republiky, není to obava z neznámého, ale strach z až příliš známého nebezpečí a ohrožení.

Každý, kdo dnes veřejně hovoří a píše o tom, že to není Rusko, kdo by ohrožovalo světový mír, že to není Rusko, kdo obklopuje jiný stát prstencem vojenských základen, že to není Rusko, kdo se snaží vyprovokovat světový válečný konflikt, je nepřítelem a agentem. Kdysi, ještě za minulého režimu, jsem hovořil a psal o tom, že nechci mít za domem žádnou raketovou základnu, a to jak ruskou, tak jakoukoliv jinou, třeba americkou nebo čínskou. Prostě tehdy jsem chtěl, aby se u nás neproháněla sovětská okupační vojska, nesouhlasil jsem s jejich přítomností v mé vlasti. Byl jsem tehdy označován za agenta USA.

Ruská vojska tady nejsou, zato se tady stále více objevují a svými průjezdy zastrašují a provokují vojska americká. Nic na tom, že jsou uváděna jako vojska NATO, jsou americká a nic na tom nikdo nezmění. A já je tady nechci a je mi jedno, jestli na kapotách obrněnců je pěticípá hvězda v barvě bíle nebo rudé. A tak jsem agentem Putina. Budu muset Vladimíru Putinovi asi zavolat, že když už mne platí, aby mi posílal peníze na mé konto, protože mi jaksi jeho peníze nechodí, na rozdíl od jiných novinářů, jejichž konta se plní penězi z různých neziskovek a zahraničních fondů včetně peněz z americké ambasády. Asi jsou informovanější, protože zatímco mně na konto nic nepřijde, konta těchto zaprodanců se penězi od chlebodárců utěšeně plní.

Je to zvrácený svět, zvrácená politika, když se nám vtlouká do hlav, že je Rusko agresorem, asi tím, že si agresivně dovolilo mít své hranice tam, kde chtějí mít své mírumilovné základny Američané a mají jich kolen Ruska přes dvě stě. A ta zvrácenost je vidět i z toho, jak se naši a evropští politici snaží ohlupovat lidi, že islám nás tady v Evropě obohatí, že bez něho a jeho představitelů imigrantů bychom v Evropě vyhynuli. Přitom všichni vidíme ze stovek a tisíců záznamů videa z telefonů, jakým způsobem se imigranti chovají.

Víme to všichni a vědí to i pravdoláskaři a sluníčkáři, jenomže za prachy těch, kdož chtějí Evropu zničit a pak ji ovládnout, píší, mluví a přesvědčují, že to pravda není, že pravda je opačná. A všechny, kdož fakta vidí a otevřeně o nich hovoří nebo píší, hned označují za proruská média a za agenty Moskvy. Ti, kteří znají historii, tak vědí, že něco podobného již tady v Evropě bylo, ve třicátých letech minulého století. Moudří tehdy také viděli fakta skutečná, burcovali proti jejich zkreslování a také jim ti hloupější nevěřili a nadávali jim. Potom, nejprve v osmatřicátém a pak 15. března 39 i ti, kteří předtím na ty, kdo říkali a psali pravdu, nadávali, sami poznali, jak byli neprozřetelní a naivní. Tedy s výjimkou těch, kteří hned začali spolupracovat, aby se měli s novými mocipány dobře.  A nejvíc mne udivuje, že nové islámské pořádky a jejich předvoj – imigranty, vítají nejhalasněji ti, kteří by na to pak doplatili nejvíce, například ženy. A jak to muslimové myslí, jasně vyplývá z prohlášení jejich představitelů u nás, například Abbáse, který se snaží prosadit do našeho zákonodárství i pro nemuslimy právo šarija. A naši slavní politici ve sněmovně návrh na zákon zakazující toto muslimské právo u nás, jako obvykle hodili pod stůl. Zkrátka, to, co jsme si zvolili, teď máme. Chce to změnu, přinejmenším takovou, jakou provedli Britové. Brexit byl především proto, že už do své země nechtějí další Afričany a muslimy, měli bychom si z nich vzít příklad. Evropská unie taková, co dnes dělá a hlásá, není akceptovatelná a já jen doufám, že Británie byla prvním kamínkem, který zapříčiní lavinu. Čím dříve, tím lépe.

Vladimír Kapal

Zpět

Vyhledávání

© 2010 Všechna práva vyhrazena.