Město očima nezávislého člověka

To už zavání šikanou

22.01.2011 14:13

V loňském roce se velitelství dopravní policie Prahy východ přestěhovalo ze Zdib do Brandýsa. A téměř okamžitě nastaly ve městě policejní orgie. Dopraváci zastavují a nesmyslně kontrolují řidiče, kteří se nedopustili žádného přestupku, na všech možných i nemožných místech. Jejich obligátní úvod: „Silniční kontrola“ se naprosto shoduje se šikanou předlistopadových esenbáků, kteří tímto způsobem ukazovali, kdo že je tady pánem. Tehdy, stejně jako nyní, se nejednalo o činnost směřující k větší disciplinovanosti řidičů nebo snížení nehodovosti, ale o to, aby v co největší míře znepříjemnili řidičům život. Je zcela běžné, že někteří řidiči jsou zastaveni a kontrolováni i třikrát za týden, mnohdy i na místě, na kterém by dopravní policisté neměli vozidla stavět, neboť i oni musejí, nebo by měli, dodržovat silniční zákon. „Minulý týden mě policisté zastavili třikrát, naposledy na náměstí před lékárnou, tudíž v křižovatce a v těsné blízkosti přechodu a autobusové zastávky. Přestupek jsem neudělal, chtěli vidět lékárnu, reflexní vestu a dali mi dýchnout. Na můj dotaz proč mě staví na tak nevhodném místě odpověděli, že oni mohou auta zastavovat kde chtějí a navíc jsou dohodnuti s Městským úřadem. Zatímco já, jako řidič, musím zákony vždy dodržovat, dopravní policie zřejmě nikoliv,“ řekl postižený řidič, jehož jméno a adresa je známa, ale z pochopitelných důvodů nechce být zveřejněn. Postup dopravní policie ve městě na sto honů zavání šikanou řidičů a ulehčením si práce. Proto se budu snažit o schůzku s velitelem dopravní policie a na chování a především způsob kontrol, se ho budu ptát. Pokud se schůzka uskuteční, její výsledek opět zveřejním.

Zpět
Zavřít okno

Vyhledávání

© 2010 Všechna práva vyhrazena.